Tuesday, March 29, 2011

För tidigt

Men är jag uppe då ska de prompt upp också.

6 comments:

vally said...

Klart, men du kanske trodde du skulle få lite lugn och ro :-)

Marie A said...

När går du upp och när går de upp?? Verkar vara mycket tidigt om jag skall tolka blogg-klockan!

När jag såg vad du hade skrivit hos Morran angående Läckberg visit i NY utan sina barn så får jag lite dåligt samvete, jag lämnar ju mina hemma också, fast inte i 2v. jag kommer sakna dem så fort jag sätter mig ner i planet..men samtidigt vet jag att det inte skulle uppskatta resan på det sättet som jag vill göra den på.

NEWYORKMAMMAN said...

Men Marie dina ar ju stora! Camillas minste ar inte ens tva ar. Du ar knappt borta en vecka och det ar val forsta gangen det hander, att ni aker bort utan dem? Du ska inte ha dåligt samvete!

Marie A said...

Tack, så skönt!
Får väl köp en present, det vill dom nog ha =)

Hanna said...

Jag var borta från min son i en vecka på min mormors begravning när han var 1,5 år. Han kände knappt igen mig när jag kom tillbaka och blev naturligtvis väldigt klängig när han warmed up. Gissa om jag hade dåligt samvete...

Hanna said...

NYC-mamman har fått svar på tal av Camilla Läckberg i min blogg...