Monday, March 28, 2011

Jag är förpassad till bögen

Och för att inte visa mina fem (!) hakor som jag får när jag tar kort så här halvliggandes, sträcker jag på mig rejält. Vi har ingen bra lampa i den här delen av barnens rum så jag tvingas sitta i öppningen till badrummet. Mysigt. Men där är nystädat idag och det är ju en liten tröst iallafall. Stora och maken tittar på film i vardagsrummet, jag tentapluggar i barnrummet.
















Jag har för övrigt fått två feta munsår för att jag inte sover ordentligt. Härligt. Det är ett som är säkert iallafall, att munsåren kommer om sömnen strular.
















Förklaringen till "bögen" hittar ni om ni bläddrar tillbaka i min Aftonbladet blogg.

10 comments:

Hanna said...

Nu funderar jag över om Marie flyger från Gbg och om jag hinner tvinga sambon att skriva ut mirakelmedicin till dig. Fast till detta munsår är det ju försent. Men om du tänker fortsätta att inte sova och fortsätta stressa, så kanske du hinner med ett munsår till innan sommaren? :( Hojta till så ska jag se vad jag kan göra.

Marie A said...

Japp jag flyger från Landvetter nu på lördag, är det något som skall med så säg till, en liten hörna i väskan kan jag nog hitta. har inte börjat packa visserligen.

Hanna said...

Det är i så fall ett storpack av piller mot munsår. Vi får se vad NYC svarar!

NEWYORKMAMMAN said...

Piller tas tacksamt emot, svarar NYC. Har ska nog hinnas med bade ett och fem munsar innan sommaren. Tank på att jag laser en sommarkurs ocksa! Somnbrist och sol på det, oj oj oj, det kan bli goa grejer. Miljoners tack Hannis! Tack for att du slapar med dig, Frissan! Underbara vanner!!!

Marie A said...

Då är det bara att styra upp Hanna!

Hanna said...

Japp, bor du i området, eller bor du långt norröver? Lördag är jag i Stockholm och vill inte tvinga sambon att åka till flygplatsen. Kan jag lämna på annan plats innan fredag?

Marie A said...

Bor i Landvetter! Och jobbar i Kallebäck, be NY-mamman skicka dig min jobb mail så kan vi ta kontakt den vägen.

Marie A said...

By the way är det ok att föra in det i landet?? Eller åker man dit för tablettsmuggling??

Hanna said...

Självklart kommer du åka fast, det är tunga droger detta. ;)

Ber NYC-mamman om mailadress!

Marie A said...

Låter betryggande ;-)
jag finns på Facebook under NYC-mammans kontakter, vi kan ju gå den vägen också!
/Marie Axner