Saturday, March 26, 2011

Lättare att kommentera

Jasså, det är lättare att kommentera nu? Men snälla ni, varför har ni inget sagt innan? Här sitter jag med min nya blogg och fattar noll, Ingen tid att pyssla på har jag heller. Ni måste säga ifrån förstår ni, som Morran gjorde, då händer det grejer. Något mer jag ska ändra, när jag ändå håller på? Kom nu inte och tjata om min vita bakgrund!!! Nej, det gör inget, ni får gärna tjata, bara jag får kommentarer. Då blir jag ju så glad.
Men plugga nu då!

3 comments:

Marie A said...

Den är super, det vet du!
Och det blev ju jätte bra med denna separata kommentarsruta som kommer upp, precis som Morran och Camillos har.

camillos said...

Jag har inte haft några problem att kommentera. Tror jag. Eller? Nä, det har jag inte. Popuprutan är fiffig, tycker jag.

NEWYORKMAMMAN said...

Det är för att du inte är lika gnällig!;-) Fiffig är rätta ordet. Ett himla trevligt ord för övrigt.