Thursday, March 24, 2011

Nämen hörrni

Hela huvudet snurrar av z-scores och t-scores och variance och null hypothesis och fan och hans moster! Får man skriva så? Nu är det gjort iallafall. Jag går och lägger mig tänkte jag. Klockan är 22:33 och jag orkar inte tvätta av mig mascaran!!! Jag är för gammal för att hålla på med smink, så är det bara. Orkar man inte tvätta av skiten på kvällen är det ingen idé längre. Då kan man lika gärna lägga ner.
Imorgon är det fredag, men vad spelar det för roll när man går i skolan? Då har man ändå aldrig ledigt. Men jag klagar inte. Tvärtom, jag har det så himla bra tycker jag. Ingen bild på det tyvärr.
ZZZZzzzzz.....

10 comments:

Thulani said...

Hello again! I like this new blog, and the picture is very good too! It took me a while to realize you had changed blogs it seems, but now I'm back. Sorry for my terrible writing style but it's very early and I haven't had coffee yet. Anyways, I hope you continue to write and I wish you a great weekend. Wish me luck on my date tomorrow! ;)

mockapocka said...

Haha, bildbevis behövs ej. Jag tror dig.
Men vad läser du då?

Hanna said...

Mockapocka: Eftersom NYC-mamman inte tänker svara på en enda kommentar förrän efter den 2 april (snörp) så rycker jag in. Hon pluggar psykologi minsann!

mockapocka said...

Hanna:
Och får MVG? På engelska?! Oj...
Tack för informationen föresten.

NEWYORKMAMMAN said...

Thulani: Welcome back! I was wondering where you had gone! I was actually going to send out an an official search for you on my other page. I missed you. We will think of you tonight and wish you luck. Please let us know how it went. Details please!
Hanna: jag svarade pa 40 kommentarer igar kvall. Du har val last hoppas jag!!
Mockapocka: japp, jag ska bli psykolog vad det lider hade jag tankt. En amerikansk sadan. Engelska ar mitt andra sprak nu sa det ar inte sa svart. Med prick over a alltsa;-).

Hanna-panna said...

Vet du, jag tycker det är lite jobbigt med ditt kommentarsfält. Skulle du kunna tänka dig att ändra inställningarna så att man inte behöver klicka sig tillbaka hela tiden? Ett alternativ är ju att kommentarerna öppnas i ett eget litet fönster. Eller kanske är det bara jag och min jobbiga dator som gör att man liksom tappar sugen att gå tillbaka o titta..? Naturligtvis får du göra som du vill, men här får jag tyvärr lite problem varje gång.

Hannis-pannis said...

Oj, vad sur jag lät... Det var inte meningen, det hoppas jag att du förstår. Nu godis framför TVn!

NEWYORKMAMMAN said...

Ar det annorlunda nu? Tank pa att jag ar nyborjare. Beratta hur jag ska gora for att andra.

Hanna said...

Åh, toppen, jag ääälskar dig!

mockapocka said...

Då ska jag också ändra till pop-up :)