Wednesday, March 30, 2011

OK, ett sista inlägg

Innan jag tar tag i statistiken. Här ska ni få ett smakprov på min utsökta humor. En vits som alltså får mig at skratta högt här i biblioteket. Det är inte många vitsar som får det. Jag hittade den bland kommentarerna hos min idol:
En kvinna hade varit hos doktorn och det hade gått galant. Hemma igen hände hon av sig kappan i hallen och fick frågan av sin gubbe hur det gått, han satt i brynja och drack Famous Grouse i TV-rummet. "Det var inga fel alls på mig" svarte kvinnan. "Sa han ingenting om ditt stora jävla arschle?" frågade gubben. På detta genmälde så kvinnan "Neej hörrudu, dej pratade vi inte alls om".

3 comments:

mockapocka said...

Hahaha!
Den var rolig! Då har jag också utsökt humor alltså! *konstaterar förvånat*

Marie A said...

Hahaha den var kul! Lika utsökt humor har även jag =)

Lycka till med studierna.

vally said...

Nyss, när jag plockade ur diskmaskinen, kom jag att tänka på den och började skratta.
Precis så gjorde din morfar. Minns du?