Friday, May 20, 2011

Oj

Jag hade helt glömt att det är ju början på världens undergång imorgon!

9 comments:

Hanna said...

Ja just det ja! Vilken tid? Och vilken tidszon?

Marie A said...

Är det??
Lyckligt ovetande är jag =))

mockapocka said...

Ok.
Och hur bör jag förbereda mig?

camillos said...

Äsch, den där gubben har haft fel förr. Han som påstår att han lusläst bibeln har nog missat Matteus 24:36 i just den boken! Jobbigt, nu måste ni googla. Hihihi...

NEWYORKMAMMAN said...

Ja du Hanna det lär väl börja bortåt ert håll.
Camillos, gäller inte det bara Jerusalem?
Ja hjälp sådana galningar det finns.
Nu dör väl jag imorgon då. Ingen risk, det är bara de goda som dör först.

camillos said...

Gällde inte det egentligen då Noa åkte ut med arken och hela jorden blev översvämmad? Eller var det bara Jerusalem som blev översvämmat? Jag är inte lika beläst vad det gäller bibeln som den där snubben är... ;)

NEWYORKMAMMAN said...

När jag googlar står det att Matteus 24 handlar om Jerusalem. Men vad sjutton vet jag! Och någon annan heller för den delen? Rena galenskapen att skrämma folk på det viset och att få en massa anhängare. Varför kan folk inte tänka själva?
Hoppas vi "ses" imorgon!

Marie A said...

Ännu har inget hänt...och jag har inte satt morgon kaffet i vrångstrupen ;-)
Han har nog fel den där snubben!!

vally said...

Trodde det var på gång, när jag körde ner Kallebäckslider.
Tog nog 30 minuter. Det var bara arret runt Göteborgsvarvet som stoppade upp.