Wednesday, June 29, 2011

"Du ar vad du laser"

Ni ser att jag har redigerat lite i min blogglista va? Och jag har stajlat om bloggen ocksa, om det ar nagon som inte marker menar jag. Ville bara papeka det. Hur som helst sa har jag en del halvkassa bloggar dar marker jag, inga namn. Jag skulle vilja lagga till tva till som jag brukar lasa men jag far inte in dem. Jag vet inte hur man gor!! Efter sommaren tankte jag gora som sa att jag slutar lasa bloggar och istallet plockar upp en bok varje gang jag blir sugen pa att lasa. Det har namligen blivit sa illa i mitt lilla liv att jag nufor tiden bara laser bloggar och ingen annan litteratur. Jo, kurslitteratur. Jag saknar't.

2 comments:

camillos said...

Stajlat om...vad?
*skämtar såklart*
Tjusigt!!

Ja, det är kul att läsa bloggar och det tar tid. Man vill ju ta sig tid att både läsa och kommentera och det hinns inte med varje dag tyvärr...

NEWYORKMAMMAN said...

tihi:-).
jag hinner inte allt tyvarr. och jag har markt att mitt boklasande har blivit lidande av allt blogglasande. jag behaller min egen blogg och begransar mitt blogglasande tankte jag. hemska tanke! snacka om karaktar!