Thursday, June 30, 2011

Jag dööör!!

Fan nu kröp det en kackerlacksjävel i badrummet!

6 comments:

Marie A said...

Ähh fy f-n vad äckligt, stor också eller?

vally said...

I min diskho kröp en lagom stor spindel.Ett nöje att få bära ut den till grönskan. Älskar dem inte.

Kackerlackan tar priset förstås
Kommer det någon som kan ta hand om sådant i skrapan?
Många onödiga djur i vår herres hage finns det.

Hanna said...

Fy F-N, vad de är äckliga!! Jag såg en enda i alla de lägenheter jag bodde i i NYC, ingen i huset i NJ, men desto fler ute på gatorna. Med tanke på hur många det finns i NYC, så är det kontisgt att jag inte såg fler.

NEWYORKMAMMAN said...

Döäckligt!!! Den var mini.

Marie A said...

Jamen, var den mini, då är de inte lika äckliga.

NEWYORKMAMMAN said...

Då har du nog haft tur Hanna.
Nej imte så äckliga när de är mini, men jag tänker alltd att de inte är ensamma.