Saturday, July 30, 2011

Carina Rydberg

Den här damen var med i Sommarpratarna igår. Hon är 48 år. Den snyggaste 48-åring jag har sett. Hitta programmet på SVT Play och kolla in hennes armar! Suck, mest välbehållen är man tydligen ändå om man går igenom livet barn-, och karllös. Och röker. All ytlighet å sidan, har ni läst något av Carina Rydberg? Jag, som har levt i exil så länge och bara känner till Camilla Läckberg och Stieg Larsson, typ, vet inte alls vad hon skriver, Carina Rydberg. Jag blir sugen på att läsa så snälla säg att det inte är deckare hon skriver!

4 comments:

Hanna Lans said...

Nej, inga deckare. Hon skriver bra tycker jag, om än något ältande. Jag har en här som du kan få.

NEWYORKMAMMAN said...

Tack gärna. Jag googlade och det lät intressant.

vally said...

Ja hon är bra, snygg och duktig och så har hon ett så annorlunda drag över munnen.
48 är väl ingen ålder.
Förfallet börjar vid 60.
;-)

Hanna-Sofia said...

Hennes böcker analyserades på universitetet som kurslitteratur när jag läste på Humanisten- så jag antar att det räknas till finkultur, vad det nu är...

Enligt min mening var det inte jättebra men helt klart intressant. Läs och se vad du tycker!

Kram