Friday, July 15, 2011

Exotiskt New York

6 comments:

Hanna said...

Första gången jag såg sköldpaddorna trodde jag att de rymt från ett akvarium...

vally said...

Lillkillen växer. Det ser man tydligt, där han ligger raklång på stenen.
Det tar på krafterna och det gäller att ladda nya.
Sköldpaddor har jag haft två stycken,landpaddor sådana.
Trevliga djur.

Hanna said...

Nu kommer ni snart! Tyvärr verkar ni ta med er lite regn...

NEWYORKMAMMAN said...

Det har de säkert ursprungligen, rymt från akvarium. Vem vet vad det simmar i de där dammarna i CP. huh!
Ja han har kanske vuxit...jag tyker han är lite liten fortfarande förstås.

NEWYORKMAMMAN said...

"Någon" som börjar på p och slutar på y har pillat sönder c knappen på mitt tangetnbord så den funkar inte alltid, om ni undrar vad jag sysslar med.
Borde jag ta med regnstövlarna?

Marie A said...

Stövlar kan vara bra annars finns det ju billiga och bra på ICA Maxi.