Friday, July 8, 2011

To do

- Plugga till sluttenta på onsdag
- Göra klart mitt eget forskningsprojekt innan måndag
- Skriva slutrapport/uppsats om mitt forskningsprojekt innan onsdag
- Göra en Power Point presentation om mitt forskningsprojekt innan måndag
- Göra omskrivning av tredje uppsatsen, men det är jag inte säker på, bara 99%

Jag känner mig lite stressad. Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, så att säga.
Power Point kan jag inte överhuvudtaget. Säg att det ordnar sig!! Pliiiiiiiiiiis!!!!!

4 comments:

Marie A said...

Klart att det kommer att ordna sig, Powerpoint är inte så svårt. Ta hjälp av dina experter i huset vetja. Stora P och pappa D kan väl allt. Du får bar bestämma dig för att ta en sak i taget annars blir det bara rörigt för dig och inget blir gjort eller??

vally said...

Problemet är väl att det är alldeles för många uppgifter, som skall bli klara på en gång.
Ta en sak i taget, är väl det enda att göra. Hinner du inte allt får resten komma sedan.
Du är väl inte mer än människa, människa!
Tänker på dig men inte allt du skall göra. Då får jag spader.
Kram gumman
:-)

NEWYORKMAMMAN said...

Äsch, det ska nog ordna sig. Som du säger Marie så tar jag hjälp av stora P som sa igår att hon är expert på Power Point och hjälper mig gärna. Där slapp du för jag hade tänkt fråga dig!;-)
Saken är ju den att allt måste göras. Jag kan inte lämna något ogjort för då får jag sämre betyg och det vill jag inte ha. Jag tänker inte ge upp. Den attityden kan jag inte ha i det här fallet. Och varför skulle jag det? Det finns inget som kan komma sedan för kursen är slut på onsdag och har jag inte hunnit allt innan onsdag så är det kört.
Jag måste bara komma igång med det där jädrans projektet. Ja, uppsatsen alltså. Forskningsrapporten.
Jag ska isolera mig i min väninnas lägenhet idag och imorgon så det ska nog ordna sig.
Tack för omtankarna. Kram.

Thulani said...

I seem to have missed a lot! I really need to keep myself updated more. Sorry I've been really busy the last months.