Monday, September 19, 2011

Svårt beslut

Men nu är det fattat: Jag raderar alla bloggar ur min telefon och från min blogg. Bara Morran och Camillos får vara kvar för jag gillar ju er så mycket! Faktum är att jag har beslutat mig för att göra mig av med alla studiedistraktioner, förutom dem jag inte riktigt har kontroll över. Familj till exempel, den får vara kvar. Word Feud ryker också. Istället lägger jag upp en bild på månadens bok tänkte jag, den vi läser i bokcirkeln alltså. Ni kanske även vill se min kurslitteratur? (Det var ett hot). Jag tror faktiskt att jag ska ta bort Ansiktsbok också, fram till jul iallafall. Vad tror ni?

6 comments:

vally said...

Bra och det går alltid att fylla på igen.

Hanna Lans said...

Jag tackar för beslutet att ha kvar mig. Vi måste ju hålla kontakt på något vis liksom. :) Helt rätt att göra dig av med distraktioner. Man kan verkligen fastna vid datorn ...

vally said...

Jag testar, om det går att utföra skicket utan krusiduller.
Reflekterar över hur lika era tankegångar är. Dina och en viss Claras.

Här regnar mer än oroväckande mycket.

Kram gumman

mockapocka said...

Hm, jag som just börjat blogga igen. Men huvudsaken jag får läsa din blogg. Får jag kommentera föresten?

NEWYORKMAMMAN said...

Har du börjat blogga igen? Jobbigt, då måste jag ju läsa;-). Bara till att lägga upp dig på listan igen då. Klart ni ska kommentera!!
Vally, vad skriver Clara?
Hanna, datorn är ett svart hål!

mockapocka said...

Haha, svart hål! Så himla bra liknelse!