Tuesday, October 25, 2011

Pa sjalvaste Halloween 2009

Det var da jag borjade skriva min blogg pa Aftonbladet. Jag trodde det var nagra dagar tidigare, men det var det alltsa inte. Puh, skont att ha klarat upp det! Som det har tjatats!! Nej.
Da, som idag, hade jag inga prickar, men det fixade jag efter nagra dagar. Idag sitter jag pa biblioteket i skolan och har fixas minsann inga prickar. Har ska fixas tentaplugg nar det har inlagget ar klart. Jag maste ju forsoka komma upp i 800 iallafall, darav vardelost vetande.
785 avklarat, tack for mig. Vi ses senare idag. Jag aterkommer med mer Halloweenpynt. Det vill ni val se? Ropen skalla!!!

3 comments:

vally said...

Roligt att få se. Fint de ordnar.
Något för en del svenskar att förfasa sig över.

vally said...

Grattis till de två åren!
Hjärtligt tack för allt jag fått ta del av och god fortsättning med allt.

Nu har jag sett Montazami hos Karin Hübinette och Montan sa, att hennes man skulle se jättefånig ut med en liten dammsugare.
Annars var hon rätt ok faktiskt.

NEWYORKMAMMAN said...

Hahajaja, med prickar.