Saturday, November 12, 2011

Jo men det var ju det här med utmärkelsen

Eller awarden som ni säger! *blink blink*


Den ska gå till Camillos för att hon är min barndomsvän som skriver en personlig blogg som får mig att längta till Sverige; till min vuxenvän Morran som skriver en elegant blogg som får mig att tro på starka kvinnor igen (efter att ha bott i USA i 17 år är det svårt att göra det); till min ovän (jag känner henne alltså inte! men det känns som att jag gör det) Mockapocka som skriver en klurig blogg som får mig att bli lite avis, fast på ett bra sätt.


5 comments:

vally said...

Alla tre sitter som en smäck på favvolistan.

Trevligt skrivet.

Hanna Lans said...

Tack tillbaka! Fick du någonsin den där Pollypåsen från släktingen som skulle hälsa på?

camillos said...

Tack söta du! Men nu har jag inga fler bloggar att länka till..

mockapocka said...

Haha, tack så mycket! Det har jag inte riktigt tänkt på, att vi är ovänner, men det kan man ju faktiskt säga att vi är eftersom vi inte är vänner (IRL). Ovänner i vänlig bemärkelse :)

NEWYORKMAMMAN said...

Mockapocka: ovänner i vänlig bemärkelse låter bra. Svenska man pratar när man bott utomlands i 17 år vetladu;-). Nej det var lite väl långsökt kanske.
Camillos och Hanna, det blir rundgång i den där bemärkelsen.
Hanna, Pollypåsen kom fram och jäklar i min lilla låda vad de var goda!! Jag åt som en galning. Gömde för barnen till och med!