Wednesday, November 30, 2011

Vad tycker du Vally?






















Lackskor till lillan. Grym REA som jag inte kunde motstå. Hoppas de passar! Killen fick nya skolskor. Riktiga mockaskor den här gången, istället för billiga fejk från Payless. Även de på rejäl REA. Jag vet inte varför jag känner att det är viktigt att påpeka det, men jag gör det iallafall. Jag shoppade över Thanksgiving och då kan man göra riktiga fynd om man är duktig. Men ut i affärer under just den helgen skulle jag aldrig bege mig.

2 comments:

vally said...

Vad nu rea innebär, men fina är skorna i alla fall

NEWYORKMAMMAN said...

Jag tänkte du skulle få panik och skriva "inga nya skor på bordet"! Därav rubriken;-). Den gubben gick inte.
Jag tror hennes kostade 25 dollar kanske. De kostar 50 annars. Killens kostar 60 men jag hade 30% rabatt. Redovisat!