Saturday, December 31, 2011

Min nyårsoutfit

Well?

4 comments:

vally said...

GOTT NYTT ÅR!

Hur smal är du då?
Jättesnyggt ser det ut.
Som sagt, äntligen får man skriva 2012
Storm och regn i vanlig ordning.

Hanna Lans said...

Någon annan har på sig shorts och t-shirt?

Klackar minsann! Jag hade på mig tofflor.

camillos said...

Wohooo!

NEWYORKMAMMAN said...

Gott nytt år!
Paris tog bilden. Ingen hade klätt upp sig. Jag gjorde det för att ge alla andra dåligt samvete. De vände i dörren föör att gå hem och byta om! Jag la upp bilden för att jag tyckte själv att jag såg så snygg ut i klackarna. Jag går aldrig i klackar. Det går inte helt enkelt. Skorna är använda en gång. De kommer aldrig användas igen, så är det med den saken. Tack för komplimangerna.
Och man blir ju smalare ju högre klackar man tar på sig;-).