Tuesday, December 13, 2011

Mitt dåliga samvete

Jag får inte iväg julkort i år heller.

6 comments:

Hanna Lans said...

Inte jag heller. Och vad är än värre: Jag har inte ens haft någon tanke på att de ska skickas ...!

NEWYORKMAMMAN said...

Det blir sa jobbigt for en del haller ju liksom koll pa det dar och da ar det trist. Skickar bara till dem de far av etc. Det gillar inte jag. Jag skickar till dem jag gillar, basta! I ar gillar jag ingen tydligen!

Marie A said...

Då är vi lika, kommer alltid på det för sent =)

camillos said...

Jag brukar vara dålig på det där också. Jag har i alla fall tänkt att jag ska få iväg några julkort i år. Hoppas jag. Jag pysslar för fullt!

H-S said...

Inte ett enda här heller. God Jul!
Kram

NEWYORKMAMMAN said...

Vi fick många fina men skickad inte ett enda. Jag får spara dem till i jul så att jag kan skicka för i år ska det bannemej bli av! Så att jag kan skicka tillbaka menar jag. Ni hajar?