Monday, January 23, 2012

Guldbaggeförtydligande

Här hittar ni fina, proffsiga bilder från Guldbaggegalan. Jag skrattar åt mig själv men jag tror inte att sista bilden är Tomas Ledin med fru. Bilderna från AB är så dåliga att det faktiskt ser ut som Tomas Ledin, men på Expressens bilder är det ganska uppenbart att det inte är han. Vem är det?

Vad jag menar med Ebba och "normal" är att hon tar det lugnt med sin viktnedgång efter graviditeten. Istället verkar hon njuta av att vara mamma. Se så fin hon är!

Vad gör jag uppe? Oroar mig för att lillan är sjuk är vad jag gör. Nu ska jag tvinga mig i säng. Natti!

4 comments:

Hanna Lans said...

De var bara marginellt bättre tycker jag. Stjärnan är solklart Alicia Vikander (är det så hon heter?) i den fina guldgula saken med släp. Snygg i håret är hon också.

vally said...

Hoppas lillan bättre.

vally said...

Måste få säga, att jag tycker det är roligt, att du, långt därborta, är intresserad av våra små arr här i lilla Sverige.

NEWYORKMAMMAN said...

Jag tyckte bilderna var mycket bättre. Man kunde klicka på dem och få dem större. Det kunde man kanske med ABs också. Det stämmer att det är Vikander ja.
Jag älskar ju Sverige och allt som händer där. Mycket roligare än Hollywood tycker jag.
Lillan är bra idag.