Friday, January 6, 2012

Svar på tal

Nu har jag svarat på alla kommentarer som ni har lagt in sedan den 20:e december. Mitt dåliga samvete har verkligen legat och grott och vuxit och blivit ruggigt infekterat och ömt. Det var dags att göra något åt det. Ni kan läsa om ni vill. Inte mycket att läsa egentligen, men bara så att ni vet att jag inte har glömt att ni finns och att jag är väldigt glad åt alla kommentarer och jag tycker det är viktigt att svara och jag brukar göra det till slut. Jag har liksom varit väldigt stressad och sedan när stressen var över kom jag in i en slags "funk". Nu är funken över hoppas vi.
Tack för att ni hänger med. Jag ska bättra mig, lovar jag inte, men jag ska försöka.

4 comments:

Hanna Lans said...

Fast nu har jag glömt i vilka inlägg jag har kommenterat ...

NEWYORKMAMMAN said...

Host, munsårskommentar, för att nämna en.

Hanna Lans said...

Ja, just det ja, den kunde jag inte låta bli. ;)

NEWYORKMAMMAN said...

Nu har jag kurerat mig i en vecka.