Sunday, February 12, 2012

Sevärd

Så in i bänken!

6 comments:

Marie A said...

Försökte mig på den när ag reste till Hongkong i höstas men kom bara halvvägs - tröttnade. Sedan gjorde jag ett försök till när jag reste hem, men nä det gick bara inte.

Anna said...

Ja! Och "Vicky Christina Barcelona"! Och "Match Point"! Och "Annie Hall"! Och så många fler... Woody Allen är för övrigt mitt favvosökord på Grooveshark. // Anna

mockapocka said...

Vi såg den för några veckor sedan. Både jag, maken och utmanaren gillade den. Rolig, underfundig och oförutsägbar.

NEWYORKMAMMAN said...

Ja jag tyckte den var otrolig. Att jag tycker Woody Allen ar lite acklig som ar gift med sin dotter far jag val "lagga at sidan" antar jag.

Anna said...

... har du läst Mia Farrows biografi...? Efter den fick sig min Woody-vurm en knäck.

NEWYORKMAMMAN said...

Nej den har jag inte läst. Men visst är det konstigt ändå. Tänk om en vanlig svensson hade gjort så, inlett ett förhållande med sin adoptivdotter och sedan gift sig med henne? Och alla bara blundar och han får göra filmer och alla ställer upp som skådisar. Var går gränsen liksom? Om det nu inte är incest så handlar det väl om moral? Jag kämpar med det här det gör jag. Jag såg dem härom dagen, vid min skola. Det är konstigt. Han är ju mycket äldre än vad hon är dessutom. Knepigt.