Thursday, April 26, 2012

Sa har koper jag skor

Jag gar in pa Zappos sida klockan 13 pa tisdagen. Hittar skorna jag vill att mina sma ska ha. Den har gangen ar jag ratt saker pa storlekarna sa jag bestaller bara ett par till varje barn. Jag betalar latt och sakert och jag slipper bade skatt och frakt! Klockan 12 igar, onsdag, fanns skorna nere i var lobby! Kan det bli bekvamare? Jag slipper springa i skoaffarer med gnalliga ungar som vagrar fa fotterna matta och som absolut inte talk to strangers.
Lillans Saltwaters ar lite stora sa jag har bestallt ett nytt par. Killens Keen's var for sma. Jag skickar tillbaka min gamla bestallning sa fort vi har provat de nya skorna och konstaterat vilken storlek vi ska behalla. Fraktfritt forstas! Gotta love Zappos! Namnde jag att man har oppet kop i 365 dagar?

2 comments:

mockapocka said...

Äääääääälllllllllskar att handla på nätet!
Extraälskar när det dessutom är fraktfritt.

NEWYORKMAMMAN said...

Jag handlar inte ens om jag maste betala frakt. Annars tycker jag natshopping ar bast.