Saturday, May 19, 2012

Nu blir det fashion

Jag kopte aldrig nagon orange klanning, till storas forestande graduation. Jag vill inte kopa en klanning som jag kommer att anvanda tva ganger, istallet har jag kopt mig en langkjol i mjuk jersey. Den ar orange!

























Till den hade jag tank ha en t-shirt. En mjuk, slinkig sak. Vad sags om denna:























Jag alskar orange och rosa ihop!

Vilket ytligt inlagg, i denna annars sa djupa och innehallsrika blogg.

Jag maste nog ha lite accessoarer ocksa, tycker ni inte det? (Pa tal om djup).

Vem orkar tanka pa skor?!

4 comments:

vally said...

Fantastiskt. Jättefint.
Är dedt du på bilden, så har du ju bra skor.

camillos said...

Det blir nog skitsnyggt!

NEWYORKMAMMAN said...

Det ar inte jag pa bilden. Jag har mer hofter, om man sager sa.

Hanna Lans said...

Du blir görsketasnygg i detta! Ett stort armband till kanske?