Saturday, June 23, 2012

I detta nu

Lyssnar jag på:

8 comments:

Hanna Lans said...

Gud vad jag känner mig fånig, men jag blev ledsen över att hon är lesbisk. För att det faller så inom ramen för en elitidrottare med massiv benstomme.

*Sorteras bäst under Hannas värdelösa uttalanden*

NEWYORKMAMMAN said...

Va, äe hon? Jag troddde hon var gift och hade barn. Barn har hon väl...eller tänker jag på någon annan?

NEWYORKMAMMAN said...

Jag tänker på Pernilla Wiberg!

vally said...

Va, e hon lebba...
men jag fattar ingenting, fast Kajsa är ju det också.
Ja gärna för mej men synd på så rara ärter.

vally said...

Nu blev det lite småtokigt kanske. För att ingen missuppfattning skall uppstå, gör jag ett förtydligande om att jag menar Kajsa Brgqvist.

NEWYORKMAMMAN said...

Jag "kom ut", ofrivilligt!;-)

vally said...

Haha. Den va bra.

NEWYORKMAMMAN said...

;-)