Monday, September 24, 2012

Man e la känd!

I somras gick jag och min väninna Liat på ett event hos modedesignern Chris Benz. Jag har tänkt blogga om det flera gånger men aldrig kommit mig för. Hur som helst så var vi i hans studio och fick lära oss hur det går till när han designar. Sedan fick vi handla ur hans kollektion om vi ville, med en "generös" rabatt på 20%. Vi köpte inget, enbart för att det inte fanns något vi ville ha. Det hade absolut inget med att de flesta klädesplaggen låg runt 500 dollar att göra. Absolut inte! (*host*). Eventet var sponsrat av More Magazine och idag fick jag den här bilden av Liat:

 

Ser ni oss? Längst där ner till höger?! I More Magazine.


7 comments:

Hanna Lans said...

Jag vet inte hur Liat ser ut, så jag ser bara dig. :)

vally said...

Men hjälp! Va häftigt!

Marie A said...

Vad kul, det får du ju rama in och hänga upp på väggen.

antonia said...

Coolt!

Anonymous said...

Fame at last:-)/AK

NEWYORKMAMMAN said...

Det är hon som står bredvid mig, till vänster.

NEWYORKMAMMAN said...

Ja du AK, fame at last det vete 17, men kul att hamna där.
Tyvärr har jag inte själva tidningen, men jag ska nog skaffa den och spara så klart. Rama in...nja:-)