Wednesday, August 21, 2013

Bildkavalkad från Herald Square området

Ett område jag för övrigt hatar. Dit går jag bara om jag absolut måste. Det är alltså området kring Empire State Building och Macys jag menar. Ett abolut måste att besöka om man är här som turist. Eller vänta nu, jag vet faktiskt inte om det är värt ett besök ens. Macys är inget att ha och Empire State Building kan man strunta i och gå upp i Rockefeller Center istället. Hur som helst är här knökat med folk som bara trängs och det luktar blä och affärerna är inget att ha. Fy vad negativ jag är!

Här tog jag en "selfie" och trodde jag kunde få med Empire State building, men det fick jag tydligen inte.

1 comment:

Trillingnöten said...

Amen! Jag hatar det stället också...och Times Square på sommaren. Bara dyrt och en jäkla turistfälla!