Saturday, March 26, 2011

Banner?

Var är min banner? Ser ni den? Jag gör det inte.

10 comments:

vally said...

Det är som vanligt. Lika fint.

NEWYORKMAMMAN said...

ja nu kom den upp. den var borta hos mig.

camillos said...

Jag ser den! :)

Thulani said...

I see it. If I ever start a blog, I want one like that. Beauty by simplicity, love it!

Thulani said...

The date went fine I guess, but it's not someone I would want to meet another time.. ;) Too insecure for my taste.

mockapocka said...

Den är här och lika pålitlig varje gång jag kikar in här (inte oberäknelig som min som bara behagar visa sig för dem som innehar en mac eller annan sprillans ny dator. Faktiskt väldigt diskriminerande. Måste ta tag i det här). Älskar segertecknet!

NEWYORKMAMMAN said...

Thulani, thanks for the compliment. I did not draw it. A wonderful reader made it and sent it to me. I am sorry your date did not go well. I am so curious about you! Where are you from?? Tell me a little about yourself please, if you feel like it.
Mockapocka, det är samma sak med min. Jag skriver på min dotters Mac och bannern försvinner emellanåt. Igår kväll försvann den efter att jag hade försökt att få til ett inlägg med lite kläder jag ville shoppa från HM. Jag hade klippt och klistrat men det såg inte klokt ut så jag tog bort hela skiten och då blev jag rädd att jag hade suddat bort min fina banner också för plötligt var den inte där!

Thulani said...

Well, what can I say? I'm a girl in my 20´s from Cape Town, who sits at her computer way too much. You must think I´m so weird reading this blog when it´s in Swedish and all, but I really enjoy it for some reason!

NEWYORKMAMMAN said...

Nooo, Thulani, I am so happy to have you here!! Not weird at all. You must think some of my posts are strange, considering Google does an odd job translating. How did you find my blog? And I really did miss you when I had switched. I was afraid I had lost you.

Thulani said...

Yes, it's pretty funny sometimes with the Google Translate but I'm learning Swedish at the same time. "Mycket bra!" I was browsing through Aftonbladet blogs for some reason and stumbled upon this one, don't ask me why.. Glad I found it though! I´ve been reading since the beginning but was afraid to comment until later on! Hopefully you had a great weekend.