Monday, March 28, 2011

Intresseinlägg

Jag vaknade och var helt utsvulten imorse. Tur att man inte bor i Zimbabwe. Det här har jag ätit idag:
2 skivor rostat bröd med smör.
1 kopp kaffe med mjölk.
1 skål köttfärssås och en skiva bröd med smör.
100 g choklad.
Nu är jag hungrig igen. Intresse? Till saken hör att jag är inte en utav de där bloggarna som kan äta hur mycket de vill och sedan lägga upp bilder på hur smala och snygga de ändå är i sina "outfits". Nej, jag är lite mer "normal" kan man väl påstå, och kan därför alltså inte sätta i mig 100 g choklad och en skål köttfärssås innan klockan 8 på morgonen utan att mina "outfits" blir väldigt, tja, trånga är väl ett passande uttryck?

För övrigt utbrast min dotter imorse: "Mamma Kelly Ripa är bara ett år yngre än dig!"


1 comment:

Hanna said...

Va? Jag trodde hon var mycket äldre! Tycker hon har det där utseendet att hon ahde kunnat vara femtio när hon var 20 och säkert tvärtom när hon kommer till den åldern. Man vet aldrig med all denna botox och operationer och anorexi/bulimi?