Monday, March 28, 2011

Jag vet inte jag

Morran tycker jag ska gå till svenska kyrkan idag och hälsa på Camilla Läckberg när hon är där och signerar böcker. Vad tycker ni? Jag har ingen bok jag vill ha signerad och jag har ingen lust att köpa någon heller, men det kan kanske bli ett kul blogginlägg? En Maria Montazami-bild? Ni vet en sådan där när hon står lite snett, med benet böjt och håller armen om personen hon tar kort med? Jag kan kanske prata lite med Camillas man Martin Melin, som jag tycker har en trevlig blogg? Som sagt, vad ska jag göra tycker ni? Nu hänger det på ER!

5 comments:

Marie A said...

Ha inte på dig högklackat, hon är ganska så kort den där inga Läckberg. Hon gjorde en snabbvisit på våran Kick-off här på jobbet i höstas för att prata om hennes senaste i bokväg. Hon skall tydligen börja skriva barnböcker.

NEWYORKMAMMAN said...

Ja man kan ju sitta där och lyssna när hon läser iallafall. Det kanske jag gör. Om jag får ledigt.

Hanna said...

Klart du ska! Visa att min bok står framför hennes och ta ett kort som jag kan ha i min blogg. Hehe...

NEWYORKMAMMAN said...

Inte för att vara sådan, men du tror inte att de har flyttat om det idag då? Det tror jag, tyvärr. Vi flyttar tillbaka igen på onsdag. Jag får kolla, men vore jag hennes agent hade jag varit där och styrt och ställt innan.

Hanna said...

DU ska ställa TILLBAKA ju! :)