Thursday, March 31, 2011

Jo, det var en sak...

8 comments:

Hanna said...

MOHAHAHA, gissar jag rätt? Munsår, trötthet etc? Då är det definitivt dags för en flytt till Europa! (Eller betyder bilden bara att lillan fyller år..?)

Hanna said...

Eller är det nu du säger April april? (Fast du postade faktiskt igår din tid.)

Marie A said...

Du är väldigt fin på den bilden iaf!
Även om det skall vara en April skämt kanske...?

vally said...

Ja du är jättefin min älskade flicka.
Du skrämmer morsan så hon får hicka ;-)

Ja det var ju ett år sedan vi sågs.

mockapocka said...

Jaha, nu fattar jag. Det är du!

mockapocka said...

Eller fattar och fattar...gör jag verkligen inte. Men jag gissar på att det är du på bilden. Fast jag har ingen aning om varför. Fast efter att ha läst Hannas kommentar gissar jag också på att du kanske är gravid.

camillos said...

April april?

NEWYORKMAMMAN said...

April april ja. I efterskott.