Friday, April 1, 2011

En liten tanke som gnager


Vet ni vad jag har gått och brytt min hjärna oerhört mycket med på senaste tiden? Jo, om folk som är så där läskigt rika, typ Madonna, Jennifer Lopez och Bill Gates, installerar små barntoaletter i sina palats när de inreder nya domäner åt sina små?

Ja ni förstår vad som rör sig i min hjärna, suck. Inte är det några debatter om omskärelse eller utförsäkring av cancersjuka iallafall. Varför håller jag på att tänka på sådant här? Kan någon vettig människa svara mig på detta? Och varför kan jag komma ihåg vad Lady Gagas mormor heter, typ, men jag kan inte få in i huvudet definitionen av "the null hypothesis"? VA??? Jag blir gaaaalen!!!

4 comments:

NEWYORKMAMMAN said...

Jag vet att man inte behöver vara läskigt rik för att köpa en sådan här toalett, men det är liksom det som är en del av den här knäppa tankeprocessen!!

vally said...

Gör dom verkligen det...

camillos said...

Nää, tror du verkligen att de gör det?

NEWYORKMAMMAN said...

Men varför går jag omkring och funderar på detta???