Wednesday, June 29, 2011

Forskningsprojektet

Jag vet att ni haller pa att do av nyfikenhet over mitt forskningsprojekt dar hemma i stugorna. Nu har jag bestamt mig: jag ska titta pa reklamtv! Japp. Tydligen ser amerikanska barn i genomsnitt 8000 reklamsnuttar for mat och utav dessa ar bara 165 reklam for nyttig mat. Det tyckte jag lat fruktansvart och nyttig mat ligger mig varmt om hjartat sa jag beslutade mig for att gora nagot spannande av det har, sa nu gor jag det. Det handlar mest om att sammanstalla artiklar och lasa fakta som redan finns, men det ar kul. Min professor tyckte det var en alldeles fortrafflig ide. Spannande fortsattning foljer. Jag lovar!

4 comments:

Marie A said...

Det tycker jag var ett skitbra förslag! Det riktas aldeles på tok för mycket S K I T reklam till barnen med mat som har dålit innehåll! Go go go!

Nu har du allt spejsat till din layout, trodde jag kommit helt fel =))

Hanna said...

Jättebra idé, och något som du ju känner starkt för!

vally said...

Strålande.
Mycket jobb förstås.

NEWYORKMAMMAN said...

ja det ska bli spannande. och mycket jobb ar det men det ska val ga det med.