Tuesday, July 12, 2011

Tänkte att det här vill ni nog inte missa

4 comments:

Hanna said...

Jag tänker att det där vill DU nog gärna missa..? Snart ses vi!

vally said...

Det missar jag gärna.
Sju dagar kvar.
Härligt lagom ute i dag.
Runt tjugu grader.
Du tampas med sista tentan och våra fotbollstjejer möter Japan och era möter Frankrike.
Det är Semifinal i VM.
Håller tummarna för tentan

Marie A said...

Dessa temperaturer som ni brottas med göres sig bäst på en badstrand. Jag är inte alls *host* avundsjuk *host harkel*. I morse när jag åkte till jobbet kl 06:45 visade temperturen på hela härliga 11 grader. Var det någon som sa att det var mitten av JULI!!! Herregud packa ner lite värme och ta med till oss är du snäll =))

NEWYORKMAMMAN said...

Jag försöker ta med värme. Jag försöker!!
Faktum är att jag gillar den här värmen.