Wednesday, July 13, 2011

Vi firar

Med fika. Ni får gissa vad!

7 comments:

Hanna said...

Första tanden tappad?

Hanna said...

Eller kanske firar ni att USA gått vidare till final i fotbollen? (Oj, vad jag inte bryr mig, men jag läste på FB precis...)

Marie A said...

Att skolan är slut och att ni skall åka till Sverige och få träffa mormor och morfar!
Vem bryr sig om fotboll...

vally said...

Grattis till allt.
Skolslut och fotbollsseger bl.a.

Nina said...

åååhhh vad god den kakan ser ut! Vad är det för något???

NEWYORKMAMMAN said...

Jag har inte svarat på kommentarer på ett tag--dumt av mig.
Fi firade sista skoldagen. Sluttentan precis avklarad.
Hanna, vilken ouppmärksam bloggläsare du är! Första tanden tappade han ju för läääänge sedan, och svalde. Skärpning hörru;-).
Fotbollen skiter vi i, om inte Sverige är med förstås.
Nina, det är en vansinnigt god kaka med choklad och kola med lite flingsalt, botten av någon slags mördeg. Så in i helskotta god alltså. Jag vågar inte gå tillbaka till Starbucks.

Marie A said...

Med andra ord så tror jag att det var jag som gissade rätt ;-)