Tuesday, August 9, 2011

Det var ju så trevligt

När vi bloggfikade åsyftar jag alltså. Varför bloggar jag inte om det då? Jag veeeet inte! Jag letar som en galning i alla skrymslen och vrår efter min blogglust, men jag hittar den helt enkelt inte. Jag får nog konstatera att den är kvarglömd i New York.
Hur som helst, för att försöka sammanfatta det hela lite kort, så träffades Camillos, Morran, Anna från Särö och jag under en markis i en regning och varm Botaniska Trädgården i fredags. Tack käre bror och svägerska som passade barnen så att jag kunde sitta och prata i nästan tre timmar. Vi hade så trevligt! Och det visade sig att Anna hade gått i samma klass som Fotbollsfruns sambo, den där fotbollsspelande killen Joakim ni vet?! Spännande. Vi dryftade Malin Wollins sena missfall, förskolebarns lunch, vårdnadstvister i USA, vänner på Facebook, och diverse stora livsfrågor.
Camillos hade med sig presenter! Fin tapas kokbok med ännu finare egenhändigt tillverkat bokmärke. Jag knäppte några bilder men har ingen möjlighet att ladda upp dem just här och nu. Ni kan väl kika på Camillos blogg så länge.

6 comments:

Cecilia said...

Sorry att jag missade...lite långt att åka för en fika. Hoppas vi kan ses snart ändå!

Fröken Jenny said...

Hej, det var länge sen!! Ser att jag missat en bloggfika men bor ju inte Götet så det skulle varit lite svårt att komma. Skrik till om du besöker huvudstaden!! Ha det gott.

camillos said...

Jaa, det var väl trevligt!?

Hanna Lans said...

Men hallå, Camillos har ju inte heller lagt upp något foto ju...

Dennis Reaves said...

child custody disputes!?! oh boy....

Hanna Lans said...

Completely my fault, Dennis! We discussed my novel. Is your swedish good enough to read swedish novels?