Sunday, December 11, 2011

Det här var inte alls med i planen

Jag är sjuk! Jag har feber och hosta och är allmänt kass. Detta går inte! Det är katastrof helt enkelt: imorgon har jag en tenta och en lång uppsats som ska lämnas in. Jag måste dessutom göra färdigt ett gruppargete som vi ska presentera på tisdag. På morgonen har jag föreläsning som jag absolut inte kan missa, plus att vi ska på intervju på en utav skolorna stora har sökt till.


Vad ska jag ta mig till? Det blir till att leva på Treo idag helt enkelt.

8 comments:

vally said...

Orkar inte med mina ungar snart. Ingen ger sig för sjukdom. Det måste man göra.
Hoppas det bättrar sig. Det kan vända, när man minst anar.
Jag ber om ett under.
Din bror bilar från Stockholm till Skåne, utlämnad åt vädrets makter.
Jag stickar på en halsduk. Den är en och en halv meter nu. Jag fortsätter för att lugna nerverna.
Krya på ej.

Hanna Lans said...

Häv i dig en massa DayQuil! Och slurpa i dig en ansenlig mängd NyQuil till natten!

Marie A said...

Ja ja den har även drabat dig min vän! Vi har varit hemma med Linn i 1 vecka med just feber och hosta.
Krya på dig och lycka till med allt.

NEWYORKMAMMAN said...

Vally jag har inget val! Det får bära eller brista med den här tentan känner jag, trots att betyget hänger på den. Uppsatsen är klar och ska bara finjusteras. Grupparbetet har jag mycket kvar på. Uj uj.
Hanna, hjälper de där? Jag är så skeptisk.

Hanna Lans said...

Bästa grejen! Pröva för böfvelen!

NEWYORKMAMMAN said...

Barnen har varit sjuka sa nu ar det min tur. fattas bara annat. Hoppas Linn mar battre.
Hanna, en annan gang. Jag tror jag provade en gang och jag blev sa torr pa nagot satt.

camillos said...

Krya på dig!

NEWYORKMAMMAN said...

Tack för alla snälla krya på mig. Det gick ju bra, trots att jag blev ganska dålig. Tack Treo för att du finns.