Sunday, December 11, 2011

Newyorkmamman kommenterar Nobel

När hon borde plugga.

Det här var en fullträff:
Kulturminister Lena Adelsohn Liljeroth på Nobel ikväll. Foto: Scanpix / Ebbas blogg
(Ja, Lena Adelsohn Liljeroth alltså, inte gubben hennes).

Smaken är som baken...
Carl Bildt med fru Anna-Maria Corazza tar plats i Konserthuset i Stockholm. Foto: Scanpix / Ebbas blogg

Alltså...åldern...ja, ja. Men den här klänningen är kanske inte från iår? Snygg är den iallafall.


Jag tycker hon var fin.
Kronprinsessan Victoria på årets Nobelfest. Och nej, jag visste INTE hur det skulle se ut... Foto: Scanpix / Ebbas blogg

Nu ska jag plugga!

2 comments:

vally said...

Kanske ville fru Bildt spela oss ett spratt. Hon är himla gullig. Man klassar hennes klänning som sommarblåsa.
Lenas är hur snygg som helst. Skulle nog anspela på, att det bara var manliga nobelpristagare.
Den svartvita är elegant.
Lite stor ålderskillnad där. Det har ju inte jag med att göra.
Kul att du tog dej tid att kolla lite.
Kronsessan saknar nog sitt gymprogram och att ha alla kilon under kontroll. Vänta bara...

NEWYORKMAMMAN said...

Nja, fru Bildt har nog lite knepig smak.
Ja Lena fick till det tycker jag.
Tur att Vickan gifte sig med sin tranare da.