Tuesday, December 6, 2011

Hjälp?!

Min man har sökt jobb i Salt Lake City, säger han.

12 comments:

camillos said...

Hoppsan! Varför?
En dum fråga...var ligger det? Långt från NY?

camillos said...

Jag igen. Nu har jag googlat. Det ligger ju jättelångt bort!

Anna said...

Nej?

Hanna Lans said...

FYF-N! Nejnejnej gumman, inte som svensk kvinna. Kan han veckopendla?

vally said...

Ja men det är väl där det finns bra grejer. Söka kan man väl göra.

Marie A said...

Tänk om han ändå kunde ha sagt: London, Stockholm eller något liknande!
Salt Lake låter långt bort...

vally said...

Från New York City, New York till Salt Lake City, Utah är det ungefär 3532 kilometer.

Är ovanstående rätt?

Annika said...

Oh no - jättefin skidåkning förvisso, men mycket märklig stad i övrigt. Mormonerna är verkligen närvarande där. Håller tummarna att han inte får jobbet...

NEWYORKMAMMAN said...

Bra sas reder sig sjalv Camillos!
Jo det ar en bit harifran.
Nu ska ni fa er en chock allihop: min man AR mormon! Den kan ni fa suga pa ett tag sa kan jag beratta mer en annan gang.

vally said...

Söker sina rötter
:-)

Annika said...

Oj, det hade jag ingen aning om - men inte så aktiv kanske? ja, då kanske det är helt ok att bo där om man faktiskt är "en av dem", hihi!

NEWYORKMAMMAN said...

Ha ha Annika, nej absolut inte!! Tvartom. Men han gillar att "hota" emellanat. Lite komplicerat for hans mamma var mormon men pappan var agnostiker. Mormoner gor manga bra saker, men i Sverige tror man att det ar en sekt som gifter sig med manga fruar--sa ar det inte.