Sunday, July 22, 2012

Batala!

Igår spelade jag trummor. Mitt första gig med min coola trumgrupp. Jag drog med mig hela familjen till Brooklyn.

Killen drog trumman.



Stora var vacker.

















Huh? (clown)

Lördagsgodis.

 
Strategi/spellista.

















Jag är helt lost och bestämmer mig för att inte uppträda.

Men efter lite godis och övertalning ändrar jag mig,



Publiken samlas.


Något ansträngt leende. Vi är redo.



Koncentration. Fejka om det behövs!

















Den här lilla damen tyckte det var väldigt kul.

Sångerna har olika namn, men jag har inte lärt mig alla ännu.

Nu börjar det bli trist.

"Är det över snart?"

Här har jag fått upp ångan.

Nästan över. Tack för oss!
Foto cred: Newyorkpappan






6 comments:

vally said...

Härliga foton. Tack!
Är det något med ditt ben?

NEWYORKMAMMAN said...

Jag brande mig pa Dennis MC for en vecka sedan och har nu ett sar som ar ca 7 cm i diameter. Jag satter ett stort plaster over och sedan en avklippt strumpa over det for att plastret ska stanna kvar. Det svettas av i varmen annars, plastret alltsa. Det laker sa sakterliga men det gor ont.

Marie A said...

Ser ut att vara riktigt roligt, ja det är klart att de minsta tröttnade, det är väl ganska så typiskt barn menar jag att tröttna.
Härligt soligt väder =)

Hanna Lans said...

Jäklar vad kul!!

camillos said...

Det där med trumman ser ju hur coolt ut som helst! Vad kul!

NEWYORKMAMMAN said...

Skitkul är det!
Ja, 20 minuter är lång tid när man är 3 och 6.