Thursday, September 13, 2012

Inte dumt alls

Ed Burns har barn på Paris nya skola.

Inte dumt alls.
Mycket bättre än de här stofilerna på Phoenix skola..

Richard Stengel Time managing Editor, Richard Stengel attends the TIME 100 Gala, TIME'S 100 Most Influential People In The World at Frederick P. Rose Hall, Jazz at Lincoln Center on April 26, 2011 in New York City.

Fast Rick Stengel är en god vän så honom ska jag inte klaga på. Äsch, jag klagar inte överhuvudtaget, jag tycker bara det är ascoolt at ED freaking BURNS har barn på Paris skola!!

10 comments:

Hanna Lans said...

Ed freakin' Burns barn råkar också vara CHRISTY TURLINGTONS barn!! Megasuperstort ju. Mycket större än Ed Burns.

NEWYORKMAMMAN said...

Jag vet men henne skiter väl jag i! Gör inte du det? Det är ju honom vi vill ha!!! Jag snackar om snygghetsfaktor här min vän...

Hanna Lans said...

Inte kan jag skita i henne, min stora idol från sent 80-tal och tidigt 90-tal! Jag hörde honom kommentera henne en gång och han lät så himla macho-trist att han föll ner från toppen av min lista. Ja, han är snygg, men dylika kommentarer bestraffas. Förresten kommer hon från där sonens farföräldrar bor och vi stötte ihop med hela sällskapet på en trevlig bistro. Långa människor. Och ruskigt snygga.

NEWYORKMAMMAN said...

Oj, inte bra, där sjönk han i mina ögon också. Javisst är de ruggigt snygga båda två. Och hon har fött båda barnen på en peruviansk(?) "birthing stool"! Varför kommer jag ihåg sådana här värdelösa saker???

Hanna Lans said...

HAHAHA, nu kommer jag aldrig glömma det heller. ;)

Hanna Lans said...

Nu när jag googlat på det så verkar det ju inte helt dumt med en sådan där stol. Man sitter och få på så sätt stöd, men barnet kommer inte i kläm. Det är dumt att ligga ner och det är svårt att stå på knä för länge.

Marie A said...

Jag som är helt lost när det gäller kändisar har absolut ingen aning vem människan är! Vet inte heller om jag hade vänt mig om efter honom...!

NEWYORKMAMMAN said...

Men Marie, tycker du inte han är snygg??!!!
Visst är det jobbigt att komma ihåg en massa värdelösa saker?

NEWYORKMAMMAN said...

En sådan där stol är nog mycket bra ja. Jag halvlåg när jag tryckte ut sista och det var toppen.

Marie A said...

Finns mycket snyggare, han såg FÖR alldaglig ut för att kallas snygg =)
Ledsen där men smaken är ju delad eller hur!