Wednesday, October 3, 2012

"A very merry unbirthday to me..."

Igår fyllde jag år och hade till och med kalas! Jag bjöd hem mina närmsta väninnor och glömde helt av att ta kort. Jag tog dock några kort på alla fina presenter jag fick.


Coolaste armbandet!
 

 
Svenskt godis i en fin kopp.

Snyggt linne från Anthropologie.

 Söt dalahäst med vingar.
 Vackra, gula rosor.



















 
 
Åsastickad mössa och en stickad sovsäck till iFånen.

 
Jag har världens bästa tjejkompisar, bäde här och i Sverige!
 
Ni undrar vad jag bjöd på förstås: vegetarisk pastasallad, focaccia med oliver och vitlök. Dennis hade bakat! Till efterrätt åt vi en mycket uppskattad kärleksmums (som jag hade bakat!). Den är slut idag. Till detta drack vi Perrier och vitt vin med en himla massa kork i. En toppendag med andra ord.

4 comments:

Hanna Lans said...

Det låter riktigt lyckat! Enda problemet var såklart att inte jag var där ... :( Jättefin bild på dig i mössan!

vally said...

Så fantastiskt trevligt och gott det verkar.
Undebara presenter.
Mössan klär dej sötnos.
Är det Åsa som skapat?

vally said...

Man borde kanske öppna korpgluggarna. Nu ser jag att du skrivit om Åsa.
:-)

NEWYORKMAMMAN said...

Ja du var saknade Hanna. Jag saknar alltid mina fina vänner i Sverige.
Japp kära moder, öppna korpgluggarna för bövelen!